Selecteer een pagina

FAQ

Hier vind je alle meest gestelde vragen. Kan je je antwoord toch niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoeveel hondenvoer krijg ik iedere maand?

Na het invullen van de vragen weten wij exact wat jouw hond dagelijks aan voeding nodig heeft. Iedere maand ontvang je dus van ons een box met exact genoeg tot de volgende levering. 

Wat is de levertijd?

Al onze boxen worden door onze medewerkers nauwkeurig samengesteld. De boxen worden na bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen gratis bij je thuisbezorgd. Daarna ontvang je iedere maand weer exact de juiste hoeveelheid voer en eventuele extra’s zoals snack & speeltjes.

Hoe kan ik het beste de hondenbrokken bewaren?

De hondenbrokken worden geleverd in speciale zakken die voorzien zijn van een sluitstrip. Hierin kun je het beste de hondenbrokken bewaren, zo blijven ze het beste vers en op smaak. Het gebruik van een voerton kan natuurlijk ook mits die goed afgesloten kan worden.

Zit ik ergens aan vast?

Je kunt je box op ieder moment aanpassen, pauzeren of stopzetten. Handig wanneer je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Je kunt dit gemakkelijk zelf regelen door in te loggen in jouw persoonlijke account of stuur ons even een berichtje. Je zit dus nergens aan vast! 

Hoe werkt de betaling?

De eerste betaling gaat via Ideal of Bancontact (België). De betaling gebeurt via een veilige verbinding. Vervolgens ontvang je maandelijks de door jouw samengestelde box. Deze wordt middels automatisch incasso elke maand bij je in rekening gebracht.

Kan ik ook extra producten bestellen?

Tijdens het invullen van de vragenlijst kun je selecteren welke extra producten je maandelijks wilt ontvangen. Je kunt kiezen uit: Snacks, Speeltjes, Verzorgingsproducten & een Bot.

Brox Dierbenodigdheden

Kvk: 78189543
Btw: NL861295924B01

Algemene voorwaarden
Privacy Statement

Contact

Whatsapp: 06-22183778

E-mail: info@brox.nl